Alla inlägg under april 2010

Av Sandra - 30 april 2010 18:13

Man får väl buga o bock för kungen som går o fyller år idag!

Själv har jag varit duktig idag o pratat med kuratorn, fixat lunch till martin och sökt lite jobb. När M slutade åkte vi till skänninge o pratade lite med Älva. Tanken va att vi skulle vidare till city gross men det räckte inte tiden till. Vi är bortbjudna idag till Lena o Björn o ska straxt åka. Väntar bara på att M ska duscha färdigt..



Av Sandra - 29 april 2010 08:56

Fy fan va jag är mör i kroppen idag. trodde inte att jag skulle känna av träningen så mkt.. så det är väl bara ett bevis på att man är otränad.. men det får det väl bli ändring på..

nu håller jag på o fixar det sista innan det är dags att bege sig till Ung Möjlighet. ska även till syon idag. kan va bra att få reda ut lite tankar. sen får vi se vad tiden räcker till..

ska ta o få på mig lite mer kläder innan jag går.


ni som vill kan ju hålla en lite tumme för mormor som opereras idag.. tack!



Av Sandra - 27 april 2010 21:07

Har inte tid o sitta här o uggla när det är husfruarna på tv.. kom bara på att det är en månad kvar tills jag fyller.. bye bye ungdom! hej PRO..


tänk, det är bara 41 år kvar tills det är dags att gå i pension.. jag har ju sååå mkt kvar som jag vill/behöver hinna med..



Av Sandra - 27 april 2010 13:03

försöker komma på vad man ska ha på sig nör man ska träna imorgon.. har hittat mina skor o mina byxor men har ingen bra t-shirt eller tröja.. har ju inte köpt på mig nåt bra eftersom att jag slutade träna när jag fick problem med foten. då simning har funkat bäst så känns det ju dumt o köpa massa andra träningskläder.. jaja.. nåt hittar man väl. ska bli kul o träna lite. förhoppningsvis så är det inte så mkt folk där när vi ska ner..

ska väl ta tag i disken.. för jag tror inte det kommer nån magisk fé hit o diskar..



Av Sandra - 25 april 2010 20:50

Igår va det ju kalas för hela slanten när martins farmor fyllde 91. Eller hon fyller ju år imorgon om man ska va petig.. På hemvägen stannade vi till på stan o hyrde några filmer för nåt mer avancerat än så orkade vi inte med. Adde o Erika dök upp vid 19 tiden och vi tittade på "Upp" Det var en riktigt rolig film. Lite sorglig i början men det blev ju ganska bra till slut..

Trodde aldrig att jag skulle komma ur sängen i morse.. va sååååå trött. gick runt som en zombie hela förmiddagen. Efter lunch dök Adde och Erika upp och grabbarna gav sig ner i garaget medans jag och erika tittade på The ugly truth. det blev en jättemysig eftermiddag o erika o jag lyckades prata bort många timmar!! Är så glad att adde har träffat henne!!

Nu hasr jag precis duschat o martin o jag ska titta på den sista filmen vi hyrde innan det är dags o sova!!

Av Sandra - 24 april 2010 18:16

 I ett par år har jag varit buzzador och nu hoppas jag att jag får vara med och testa anisktrengöring/sminkborttagning från neutrogena. Är du sugen på att bli buzzador så gå in och anmäl dig på buzzador.com

Mitt andvändarnamn där är Maiden_Girl och du kan gärna uppge att du hittat dit via mig.

Jag kommer att uppdatera här om produkterna jag testar och det kommer att ligga under kategorin "Tips från coachen"  


  

Bild lånad från buzzador.com

Av Sandra - 24 april 2010 17:58

Ja, då va man hemma igen. Ingen idé o skiva nåt om dagen för som sagt vet jag ju itne vilka som läser här. Men det är ju inte den bästa dagen som jag haft på ett tag om man säger så..


Gårdagen blev väldigt trevlig. Åkte ju till Ljungmarkarna o kalasade lite. På kvällen tog stina o jag en tur o körde hem M. Va så skönt o kunna prata på hemvägen. Just när man åker bil sådär kan man prata på ett helt annat sätt..

Men som jag sa till stina igår så har det varit en kanonvecka. bara dethär o träffas o dricka kaffe ihop har varit precis vad jag har behövt.. så förhoppningsvis så blir det fler sånna dagar! få köra iväg martin nån dag o bjuda upp tjejerna.



Av Sandra - 24 april 2010 09:43

Då bär det av.. ska bli såååååå kul...

Ovido - Quiz & Flashcards