Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra - 18 oktober 2011 20:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 4 oktober 2011 20:12

Sen ett par år tillbaka så är jag buzzador. Det vil säga att jag via buzzador.se har möjlighet att testa olika produkter och berätta för mina vänner om produkterna.

Just nu så testar jag hyrfilmer och spel från lovefilm.se


Jag satte mig i onsdags kväll efter 19 tiden och registrerade mig på lovefilm och skapade en lista med filmer och spel som jag skulle vilja se/spela. I fredags så hade jag ett kuvert i brevlådan med en film och ett spel. Snabbt och smidigt. Så i helgen har vi tittat på film och spelat.


Igår (måndag) postade jag tillbaka spelet och filmen och idag tisdag har jag fått ett mail om att nya filmer är på väg hem till mig. Det tycker jag är snabbleverans!


Jag tycker att lovefilm är enkelt, smidigt och en jättebra idé. Det finns både nya och gamla filmer och även tvserier att hyra. Ta o kika in du oxå!!!



www.lovefilm.se

Ovido - Quiz & Flashcards