Alla inlägg under maj 2012

Av Sandra - 8 maj 2012 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 7 maj 2012 14:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 5 maj 2012 17:15

Tråkigt nog har jag blivit påmind om att jag snart fyller år och några undrar vad jag önskar mig..

Tycker att det är lika svårt varje gång. Det är ju inget som är livsnödvändigt som jag behöver. Brukar ju va duktig på att önska mig vettiga saker till hemmet (med undantag för förra året då min kära Tassimo flyttade in!!) men i år har jag kommit på nåt onödigt som jag ändå önskar mig. En dockningsstation till telefonen. Det skulle inte sitta fel. Radion i köket har efter lång och trogen tjänst hamnat i koma o vaknar bara upp ibland o är inte sig lik längre..

Hittade en som jag tror skulle bli perfekt. Dock är den ganska dyr så ett bidrag till den är väl det som jag önskar mig. Annars så skulle presentkort på IKEA eller Lindex inte heller sitta fel!  

Klicka på bilden för mer info!!!


Ovido - Quiz & Flashcards