Alla inlägg under november 2011

Av Sandra - 22 november 2011 11:23

Tycker du som jag att det är ganska tråkigt att laga mat? Vad du än steker så bränner det fast, det blir ingen fin yta, maten kokar över, såsen bränner fast osv.. Sen ska man försöka få rent kastruller o stekpanna med en mängd olika rengöringsmedel och blötläggning. Känner du igen dig??


Nu är det slut på det! Jag har som Buzzador fått chansen att testa OBH Nordica Supreme Non-Stick Set. Wow säger jag bara! Stekpannan bli varm jämt över och utan att behöva tillsätta fett blir maten genomstekt utan att bränna fast!

Mina personliga favoriter är kastrullerna som med det smarta locket med handtag gör att du enkelt kan hälla av utan att bränna dig! Äntligen är det nån som har tänkt till!


Så tveka inte! Ge dig själv den perfekta julklappen eller varför inte till hela familjen??


Klicka in på:  http://www.obhnordica.se för att läsa mer om vart du kan köpa dina egena OBH nordica produkter!


 

Av Sandra - 19 november 2011 21:46

"I nöden prövas vännerna" brukar man ju säga. Mycket sanning ligger det nog i det. Man märker ju vilka som verkligen finns där och vilka som drar sig undan.

Man kan ju ha olika slags vänner. Några som man står väldigt nära och delar det mesta med. Andra som man inte träffar lika ofta. Man träffas lite då och då och är nöjd med det. Några kanske man bara festar med eller tränar ihop med osv.

Ibland kan det vara svårt o veta till vilket fack endel vänner tillhör.

Bara för att man umgås väldigt mycket behöver det ju inte betyda att man är nära vänner. För en riktig vän finns alltid där. Oavsett om man ringer varje dag eller om det går 2 månader mellan gångerna. En riktig vän kan man dela allt med. Glädje och sorg, hopp och drömmar.

Det är jobbig när man inser att endel vänner smitit in i fel fack. Att man visst inte stod varandra så nära. Men lika glad blir man inser att vänner som man inte trodde skulle finnas där står precis brevid en när man faller och fångar en.


Inte för att det spelar nån större roll vilket fack man tillhör. Men det är skönt att vet vart man har sina vänner så man inte lägger för mycket energi på fel personer. Istället kan man lägga den på dom som förtjänar den.


Kommer alltid vara evigt tacksam för att jag har den finaste vännen i världen. Någon som jag kan dela allt med. Att han sen visade sig vara mitt livs kärlek gör inte det hela sämre! Att man sen har turen att man är omgiven av andra änglar gör inte det hela sämre. Jag är så glad för att jag har er i mitt liv! Kommer att vara evigt tacksam för det!!


Av Sandra - 15 november 2011 18:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 6 november 2011 21:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 3 november 2011 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards