Alla inlägg under juli 2011

Av Sandra - 28 juli 2011 22:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 18 juli 2011 18:54

Skulle inte tro det...


orkar inte ens bli arg...

Av Sandra - 17 juli 2011 17:15


Behöver man säga mer???

Av Sandra - 14 juli 2011 21:09

Nu när jag för en gångs skull har fått ut alla naglar (på fingrarna) lika långa så går givetvis en av.. så det va ju bara o klippa ner dom andra oxå.. fan. skyller det hela på östenssons.

Idag blev det stan med min fina Älva. lite lunch, fönstershopping och en klippning för älvas del blev dagens program. Efter klippningen våldgästade vi kurt stefan som snällt bjöd på lite fika. Dock kommer det bli bättre i framtiden när han skaffar sig en kaffebryggare!

Men kaffebristen rådde min kära moder bot på! Stannade till där med en påse som va hennes och hon va snäll och bjöd på en latte så nu känns det lite bättre!!


nä, såhär blir inga  barn gjorda! har endel o fixa.. stress, stress, stress..


Av Sandra - 13 juli 2011 18:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 10 juli 2011 18:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 8 juli 2011 21:21



Life, it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters, no one else


I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free


Things not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Can't stand this hell I feel


Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now she's gone


No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try


Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say goodbye,

*Goodbye*


Av Sandra - 7 juli 2011 16:28

Att det ska va så svårt o bestämma sig. Imorgon är det dags för begravning och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Det är inte så lätt med kläder till begravning sommartid. Vill ju inte att det ska bli för varmt samtidigt som att man inte kan komma för lättklädd.. Får hoppas på en inte allt för solig dag.


Det är ju tur att man har lite självbehärskning. Livsfarligt att gå in på ticnet o bara titta. 2011 har varit ett grymt artistår. Både Iron Maiden och Metallica har ju besökt oss och jag hade kunnat sälja min själ för att ha fått se dom.  Senast vi va på Maiden va det ju så jävla grymt! Stämningen va helt makalös!!

Sen i höst kommer ju Motörhead och within temptation till sverige och det skulle inte göra så ont att se dom live. sen spelar ju även hammerfall i stockholm och göteborg och skulle lätt kunna tänka mig o se dom oxå. men än så länge är inge biljetter bokade..


Snart är hjärtat mitt hemma från jobbet och det blir ju "långhelg" eftersom han är ledig för begravningen imorgon. Så det blir tacomys kvällen till ära!!


Ovido - Quiz & Flashcards