Alla inlägg under april 2011

Av Sandra - 28 april 2011 21:39

Fy, mindre än 1 månad kvar tills man blir 25. men det börjar kännas bättre o bättre. har funderat fram och tillbaka och kommit fram till en hel del bra saker så livet känns en gnutta lättare!

Man skulle ju kunna tro att man är kunglig med tanke på hur många "kalas" man ska ha.

På fredagen när jag fyller blir det närmsta familjen som är välkommna på fika här. Då lägenheten inte är den största i världen, inte ens i Motala så får man ju ta hit några i taget. På lördagen blir det lite "vuxenkalas" med vuxendricka!  

Har bjudit hit några kompisar och hoppas på en trevlig kväll! Så förhoppningsvis mår jag skit på söndagen ;)

Helgen därpå blir det nog lite mer "kalas" men är inte riktigt klar med planerna än.. det är ju typ en månad kvar så det är ju ingen stress..


För att inte vilja bli firad så blir det en hel del kalasande. Tycker bara att det är kul o träffas och oftast är man ganska dålig på att ta sig tiden att träffa nära o kära.. Så födelsedagar kan vara en bra andledning till att ta tag i att ses. Man behöver ju faktiskt inte fira. För min del så kan vi låssas som om jag fortfarande är 24! Inga problem!!!


Av Sandra - 8 april 2011 21:00

Helt underbar låt! Men det är omöjligt att lyssna på låten utan att tårarna rinner. Där pratar vi äkta kärlek!! HÄR kan ni se vad det är jag pratar om!!

Ha en trevlig fredagkväll!!



Ovido - Quiz & Flashcards