Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra - 27 mars 2012 20:38

I helgen är det redan 1a april! vart tar tiden vägen?? Va det inte nyss som man räknade ner till 12 slaget o vi firade in det nya året?? Allvarligt? Det känns som max 6 veckor sen eller nåt..

Iaf så kommer nog tiden o rulla på. En hel del jobbbokningar har rullat in så det känns kanon. Även om jag denna vecka längtar till helgen då jag inte känner mig helt 100.. Lungorna är inte roliga. Jobbigt med andningen och det blir inte bättre av att jaga små hulliganer om dagarna ;)

Men nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan det är helg! Sen väntar 2 veckor med bara 4 dagars arbete. Veckan efter det ska jag på utbildning i 2 dagar så jag ska lyxa o bo på hotell! Gött! Framförallt när man inte behöver betala det själv!!

Nästa helg hoppas jag på att det blir lugnt! Vi ska väl ta den årliga turen till Elmia o titta på lite bilar. Sen blir det o träffa familj o vänner o kanske äta ett ägg!


Fy o blä.. Känner mig inte i form. Trött efter helgen som va grym! Hade ju mina goa tjejer här o vi åt o drack gott, pratade massa skit o klämde på dildos o annat kul! Fan va det vibrerade här hemma! Skulle lätt kunna sova ett dygn tror jag! Ska nog ta o bädda ner mig i sängen o titta på husfruarna! Hoppas på en bättre dag imorgon! Tröttsamt att behöva vara arg o besviken jämt. Men ändå är jag inte förvånad!!


Av Sandra - 23 mars 2012 08:42

Hoppsan! Snart har 3 månader gått på det här året o jag har uppdaterat bloggen såååå många gånger.. Har faktiskt inte haft nån lust.

Livet tickar på. Just nu känns det lite kaos då det kommer massa goa tjejer hit imorgon o jag har varken städat, handlat eller bestämt vad jag ska fixa för mat.. Så jag hoppas att dom tittar långt ner i vinflaskorna imorgon så kanske dom inte märker av kaoset som råder här ;)

Nåt jobb verkar det tyvärr inte bli idag så jag ska snart ge mig iväg på ett möte. Sen ska jag nog ta tag i o handla. Ingen som vill göra det åt mig. Gärna komma på mat tills imorgon oxå och städa, välja kläder..


Nä, tänkte väl det. Jag får väl fixa det själv. Kanske ska resa mig från soffan o ta tag i dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards