Alla inlägg under april 2012

Av Sandra - 29 april 2012 21:37

Har fått lite frågor om plattången som jag ska sälja.


Det är en Philips hp4687 Salong straight GlamourGift pack. Använd MAX 10 gånger. Funkar kanon o blir kanonresultat men det känns onödigt o ha 2 st!

Nypris 799:- Men jag hade tänkt o släppa den för 400:-

Den går inte att få tag på längre så passa på! Förvaringsväska i guld ingår!


 

Av Sandra - 28 april 2012 14:09

Blir så trött på mitt hår. Hade varit så skönt o raka huvudet så man slipper bry sig. Är i STORT behov av att klippa mig. Men jag vill/vågar inte boka tid hos min frisör för jag skäms över mitt kråkbo. Måste slänga i lite färg innan jag vågar mig dit. Har ett tag färgat håret mörkrödbrunt men har inte hållt efter så nu har jag jordens utväxt.. Nu snackar vi 5-6 cm. Färgade utväxten i februari så ni kan ju tänka er hur jag ser ut. Har tröttnat lite på det röda o vill gärna få bort det. Iofs så är det ju omöjligt. Men jag vantrivs så under vår/sommar att ha rött hår eftersom det bleks av solen o färgar av sig när man badar.. Så antingen får jag göra en avfärgning som sliter nåt oerhört på håret o blir inte bra iaf eller så får jag slänga i svart/brun o försöka dölja det röda så gott det går..

Vilka I-landsproblem man kan ha. Men när man har så jävla mkt hår så är det ju så jobbigt o färga det.. O dyrt blir det med.. Men nu går det inte längre.. Har fått ha håret uppsatt dom senaste 2 månaderna för då tänker man inte på utväxten på samma sätt.


Ska väl fortsätta med garderoben. Har nog halverat min garderob. Har rensat ut 2 säckar med kläder som jag inte använder. Tråkigt nog är det en hel del kläder som är nya/nästintill nya. Men jag är för lat för o lägga ut det på köp o sälj så det blir väl o skänka bort kläderna ist..


Av Sandra - 27 april 2012 20:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 26 april 2012 18:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 14 april 2012 18:38

Arg? Besviken? Likgiltig? Ibland vet man inte riktigt hur man ska känna.. Kanske lika bra att skratta åt det hela?? Trodde att vi va vuxna människor men tydligen inte.

Ibland önskar jag bara att livet vore annorlunda. Lite lättare..


Av Sandra - 6 april 2012 11:07

Idag känns det lite bättre! Trotts att jag gnällde av mig igår o säkert irriterade många! Men det tar jag. Jag måste oxå få säga ifrån ibland.

Sen att jag ska gnälla om en flaska torrschampo är ju nästan komiskt! Men mår man inte bra så behövs det inte mkt för att det ska braka löst. Men den festen va nåt jag hade sett fram mot. Efter att ha varit sjuk i 6 månader så skulle jag äntligen ha kul med mina vänner! Jag hade byggt upp ganska höga förväntningar. Men att jag sen va tvungen o kliva in i gnäll o tjatrollen så va det inte lika kul längre..

Nu hoppas jag att rätt personer tog åt sig! Vet man med sig att man inte har gjort nåt, ta inte åt er. Jag tror lite på det gamla "sanningen gör ont" Ligger det ingen sanning i det så gör det inte så ont. Man tar inte åt sig om det inte ligger nån sanning i det.

Jag är inte ute efter nåt tjavs. Det va bara min besvikelse som behövde komma ut..


Idag får jag väl va lite extra kärvänlig mot Martin! 9,5 år sen det blev vi!!!!

Av Sandra - 6 april 2012 00:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 3 april 2012 08:51

Som ni redan vet så är jag buzzador och har möjlighet att testa produkter som jag sedan ger feedback på.

Just nu testar jag Lovefilm igen fast denhär gången testar jag deras abonemang Fast 4.

Något jag kan rekomendera varmt! Per månad får jag låna 4 filmer (2 åt gången) och en streamad film i veckan. Det känns ganska lagom när man jobbar tycker jag.

Men kika in på www.lovefilm.se och titta på deras utbud av abonemang. Jag lovar ett det finns ett som passar dig!


Snabbt, smidigt, Enkelt! Det är inget som jag rekomenderar bara för att jag är buzzador utan jag tycker verkligen att det är jättebra!

Ovido - Quiz & Flashcards