Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 30 september 2012 17:45

Att man alltid ska va så jävla dum! Varför skulle det bli annorlunda den här gången?? Man blir då aldrig förvånad..


Imorgon är det ny vecka o nya tag! Blir nog en bra vecka. Jobbar hela veckan på trollis! Ska bli kul! Ska försöka fixa hemma lite under veckan tills på lördag! Vinet ligger redan på kylning så det som återstår är att städa av lite och handla. Ska även göra tårta/tårtor beroende på hur många som kommer. Får vänta med o handla endel saker tills man vet hur många vi blir. Ska iaf bli kul och nu är även latte hemköpt så min lilla Älva får smaka det med! Är så kul att hon börjat dricka kaffe! Nästa steg är att hon ska lära mig o dricka The!!! Good luck!!


Nu är iaf våra nya bebisar döpta:
Veiron, Bartalomeus, Abby, Amy och Alicia. Om ett par veckor flyttar Bruce, James och Lemmy in och sen även Eugen!! Kommer bli så bra det här!!


Ska slänga ihop lite kvällsmat innan det blir mys för hela slanten!!

Av Sandra - 26 september 2012 19:55

Vi börjar komma iordning igen efter ommöbleringen. Känns skönt att hela lilla familjen kommer att få plats tills vi hittar annat boende. Vi har pratat lite namn men inte kommit fram till några bra än. Mestadels killnamn men det kan ju va bra o ha lite av båda. Spännande Spännande!! Jag är lite inne på Bruce, James eller Lemmy!



Av Sandra - 23 september 2012 16:02

Städar, fixar o tvättar. Det är vår söndag det. Sitter och tar oss en välförtjänt kopp kaffe! Vi har möblerat om lite. Det va nödvändigt nu när vi väntar tillökning! <3
Lika nödvändigt är det att städa inför fredagens spelkväll! Ska bara komma på vad för spel vi ska ta fram som det finns en sportslig chans att jag kan vinna i! ;-)

Av Sandra - 19 september 2012 20:17

Tänk att en del människor har ett så innehållslöst liv att dom är tvugna att hela tiden rätta andra o måste lägga sig i saker dom inte har att göra med. Vad sägs om att skaffa sig ett liv??



Av Sandra - 18 september 2012 20:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 17 september 2012 19:03

Redan mitten av september.. Tiden går fort.. Nu har vi iaf bestämt oss för att det blir fest här den 6/10 så det är god tid o fixa barnvakt o fixa kläder o så ;) Ska bli kul o ta ett glas vin/en öl eller tre o prata lite skit o ha kul! Kanske tom en piggelindrink ;)


Av Sandra - 13 september 2012 08:55

Imorgon ska jag äntligen till frisören!! Fattar inte varför jag aldrig får tummen ur o bokar tid men nu är det iaf gjort o imorgon ryker kalufsen.. Hur mkt o vad det blir vet jag inte än.. Vet inte hur jag vill ha håret men det är slitet o tråkigt så det behöver en uppfrächning.. Har ni några förslag så är ni mer än välkomna o dela med er.. I annat fall så brukar alltid Camilla ha massa bra förslag!


 



Av Sandra - 8 september 2012 10:00

Åh va härligt att vakna upp utvilad! Somnade gott igår efter en helt underbar dag! Började som vanligt på fredagar med ett besök hos kuratorn. Efter det åkte jag upp till stan o besökte Stefan en sväng innan det va dags för nästa möte. Hann bara va hos Stefan ett par minuter innan jag fick veta att mötet va inställt.

När Martin hade vaknat o fixat till sig hämtade jag upp honom o åkte mot Linköping där vi hade bestämt träff med Mika för att luncha ihop! åh va mysigt det va! För er som inte känner Mika, stackars er! Han är nog den gladaste person jag har träffat. Han har en sån positiv energi som smittar av sig. Hur dåligt man än mår eller hur dåligt humör man än har så är det som bortblåst när man träffar honom! tänk om man hade hälften av hans energi! Jag är så glad att få ha honom som vän!

Iaf, efter en jättetrevlig och god lunch skildes vi alla åt o jag åkte mot Skänninge till min lilla Älva. Hann mysa lite med lilla Lukas innan vi åkte in till Motala för att försöka hitta nån som ville pierca Älva. Det va lättare sagt än gjort men tillslut så. Hon blev så fin! Ett varv på stan senare så hämtade vi upp Stefan o Martin och åkte iväg o käkade innan Älva skulle ta bussen hem.
Vi styrde mot Maxi där ett paket väntade på mig! Lycka!

Bättre fredag kan man nog inte ha!



Ovido - Quiz & Flashcards