Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 31 juli 2010 19:48

Nu är jag igång o gnäller igen, men jag har så sjukt ont. har sen igår gått på dom receptbelagda tabletterna o inte ens dom hjälper.. är så trött på denhär värken. när den påverkar vardagen så kan det ju inte va normalt. det va ju därför jag började med P-piller en gång i tiden.. men jag vill inte äta p-piller längre eftersom jag inte mådde bra av dom.. spiral kanske??


nu blir det lite filmmys..

Av Sandra - 31 juli 2010 11:29

Hemma igen efter en rolig kryssning med SoT! skulle kunna skriva massor om kryssningen men orkar inte sitta upp.. har sån sjuk mensvärk. det va länge sen jag hade såhär ont.. i natt funderade jag på o operera bort livmodern. att det ska behöva va sånt problem varje månad.. visst så är det ju bättre endel gånger. men som idag kunde jag inte kliva (läs rulla) ur sängen förren straxt innan 11.. krampar så i benen så jag kan inte röra dom..

vi skulle ha åkt till jenny ikväll o käkat o spelat lite kubb med henne, jimmy, stina o tobbe. men jag känner mig inte riktigt upplagd för det.. kräks o krampar.. nä, bättre o stanna hemma.. imorgon är det ju troligtvis bättre.. det brukar ju alltid va värst dag 2..

nu ska jag värma vetekudden o försöka få i mig lite frukost..



Av Sandra - 27 juli 2010 09:36

Ska packa det sista, klä på mig o fixa till mig lite o sen bär det av!!! Hörs när vi kommer hem!!



Av Sandra - 26 juli 2010 09:51

Nä, det är min bästa lillebrors födelsedag. Tänk att den lilla plutten redan är 20 år! Vart tar tiden vägen?? Tur att man själv inte blir äldre..

Ska sätta mig o slå in lite paket o sen ska jag fixa lite mat. Ska hinna med o springa genom duschen oxå innan vi åker..


Ikväll måste vi packa för imorgon åker vi till åland med stina o tobbe.



Av Sandra - 25 juli 2010 20:31

Gör som jag! Tävla om en helårspremunation av valfri tidning hos Fru Evelina 


Jag gjorde testet för att se vilken tidning jag var. Resultatet blev Veckorevyn. Vad blir ditt resultat??



Av Sandra - 24 juli 2010 12:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 23 juli 2010 22:44

Det blev en längre dag en väntat.. Vid 9 va vi nere på stan o tittade lite på bilarna som skulle ta sig runt vättern. Det va inga dåliga bilar. Vågar inte ens tänka på hur mkt pengar som stod parkerade längs gatan..

När vi hade tittat en stund tog vi en fika på ströget o sen tog vi ett varv i butikerna som hade hunnit öppna.

Blev ett besök hos svärföräldrarna och dom bjöd på lite kaffe. Det drog ut på tiden så min plan på att åka o handla innan martin skulle släppa av mig hemma skrotades. istället fick jag snällt följa med ner till tågstationen o möta upp plupp och hans bror. sen bar det av till motormuseumet o där hade jag itne varit på många år. men jag va ensam om att ha varit där innan.. vi spenderade nästan 2 timmar där inne. det va mkt roligare en vad jag först trodde att det skulle bli. Efterråt kurrade i våra magar o plupp va så snäll o bjöd på mat på chill out. fick offra mig på kyckling ris o currysås.. stackars mig!

så med facit i hand så har det varit en riktigt bra dag! är riktigt trött nu. hade ju tänkt att jag skulle sova ut idag men sova kan jag göra när jag blir gammal!



Av Sandra - 23 juli 2010 08:17

Trött efter en heldag i Karlstad. Hade en jättetrevlig dag igår o lite shopping blev det. ska staxt iväg igen så lika bra o göra sig iordning..



Ovido - Quiz & Flashcards