Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra - 20 juni 2011 18:33

Oj, redan 20e juni! Snart är det höst!!! Tyvärr dröjer det väl ett tag och fortsätter sommaren såhär så har jag inget o klaga på!! Visst har det varit lite varmt några dagar med det är ju ändå sommar.. Är rädd för att det kommer att bli värre.. Bye bye sköna nätter med bra sömn och Hej varma kletiga dagar o nätter.. blä..

Annars då?? Jobbar om dagarna och myser med sambon om kvällarna.. Är helt fast i min kära bok och har svårt o släppa den samtidigt som att jag inte vill att den ska ta slut.. Ja, det är fortfarande twilightserien som jag läser.. Har vairt tvungen att läsa lite annat mellan böckerna för att dom ska räcka längre.. Här näst är det herr Ozzy som står på tur!

Igår va det kalas för pappa som gått o fyllt år. han hade även för 29e gången tagit sig runt vättern på cykel och i år på tiden 10.27 tror jag det va. Fan, jag hade fått bryta vid mc donalds här i stan. Ev om jag hade tränat lite så hade jag kommit till Oves platskola eller vad det heter..

Va ju tvungen o tänka mig för igår eftersom att pappas föräldrar va där. För att det inte ska bli orättvist så höll jag mig på så stort avstånd som möjligt. Vill ju inte besvära dom i onödan. Det är ju trotts allt synd om dom som en gång i tiden hade mig som "barnbarn" Så det måste vara en stor lättnad för dom nu att slippa mig!


Idag blir det sängen tidigt då det står öppning på morgondagens schema.. Skönt o sluta tidigt!!

Av Sandra - 18 juni 2011 18:46



Är man bäst så är man!

Ovido - Quiz & Flashcards