Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 30 juni 2010 21:56

Kommer du till mig i natt??



Av Sandra - 30 juni 2010 11:51

Äntligen lite mulet!! Hoppas på att få ner temperaturen lite här inne.  Fixar inte värmen. Förstår inte varför alla vill ha den här jävla värmen. Folk gör inget annat än o klagar på att det inte är tillräckligt varmt o att dom längtar till sommaren. sen när den väl är här klagas det på att det inte går o sova, det är för varmt osv.. förstår ni nu varför jag inte vill ha denna jävla sommar??

alla andra får höstderpressioner o jag får sommardepression.

längtar till hösten. ska bli såååå härligt med lite regn o svala vindar!!



Av Sandra - 24 juni 2010 10:58

Ja, då får man börja jaga folk. Har suttit med oriflamepapper nu på morgonen o det va en hel del pengar jag ligger ute med. Tråkigt att behöva tjata om att få in pengar.. Visst, det är lätt hänt att man glömmer men det känns som att nån gång borde man ju kunna komma ihåg och i dagens samhälle där man fixar det mesta via nätet så är det ju inte så svårt o föra över pengar till mitt konto. Det skulle faktiskt räcka med att man skickar ett sms eller nåt o visar att man har tänkt att betala.. För jag är inte ekonomiskt oberoende. tråkigt men sant..


Igår blev det en riktigt lyckad dag! Började dagen med en tur till Ung möjlighet o det gick relativt smärtfritt.. Efter det köpte jag med mig mackor från Med eller Utan och åkte upp till Vickan o vi käkade o pratade bort ett par timmar.

På kvällen kom Plupp hit o vi åkte ner till varamon o spelade minigolf. Tänker inte skryta men kan ju lite fint berätta att det va varken plupp eller Martin som tog sig runt på minst antal slag!!

Ska leta reda på min lilla sladd så jag kan lägga över korten från mobilen till datorn så att jag kan åka till Linköping o lämna in min mobil. Högtalaren är trasig.. 



Av Sandra - 22 juni 2010 17:58

ibland känner man sig bara så jävla ensam..

Av Sandra - 21 juni 2010 09:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 18 juni 2010 21:14

sova, sova...  klockan ringer om ca 6 timmar (3.00) så det skulle inte göra nånting om man kunde somna nu.. har så mkt tankar som far omkring. allt känns jobbigt. bara små saker gör ont. idag är bland dom första gångerna i mitt liv som jag inte vinkar av pappa när han ska cykla vätternrundan och likadant så kommer jag inte möta honom i målet imorgon.. det känns fel.. har inte ens orkat att åka ner till starten o titta i år.. 

att en skiljsmässa kan ändra ens liv så mkt..

imorgon bär det iaf av till ullared med Stina o Tobbe. så det känns ganska skönt att komma iväg och göra nåt helt annat..


natti natti på er!



Av Sandra - 17 juni 2010 14:41

skulle bara vilja gräva ner mig. riktigt off idag..



Av Sandra - 14 juni 2010 17:22

Åh, vad jag är trött på att va sjuk. Hade lite ont i halsen i fredags o lite ondare Men igår brakade det loss på allvar.. har nog lite feber, är snorig o har svårt att andas.. inte hjälper bricanylen så mkt heller.. hoppas på att vakna imorgon o bara må bra.. att man aldrig uppskattar livet lite mer när man inte är sjuk..


nu ska jag vila lite så jag orkar göra mat. är matt i kroppen o orkar inte stå upp några längre stunder..



Ovido - Quiz & Flashcards