Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Slänga..

Av Sandra - 20 april 2010 09:56

Mycket o göra, ingen ork. Hade jag fått välja hade jag hämtat en container stallt utanför förstret o sen hade jag kastat ut allt som jag inte vill ha längre. man har så jävla mkt skit. tror inte ens vi är i behov av en bråkdel av allt..

Har ju varit duktig o varit ute o gått var o varannan dag nu ett tag men det har ju resulterat i att min fot har börjat byta färg.. den är lite rödblålila.. Värker som satan.. men det är bara o linda den tillräckligt hårt så känner man inte det lika mycket.. tänk om man hade haft ett jobb så man kunde söka hjälp o kanske få en operation..

Nu måste jag ta tag i allt så jag blir färdig nån gång.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 maj 2013 21:40

Herr ångest är här på besök. Han vägrar att gå.. Vet inte om det va så smart o dricka vin igår när jag mådde som jag gjorde. Men vi hade en kul kväll! Synd bara att känslorna kommer ikapp en.. Idag far tankarna som en pingpong boll i huvudet..   ...

Av Sandra - 26 maj 2013 18:43

    Jag ser dig skratta men du döljer någonting Bakom dina mörka ögon av plast Ett inlärt leende som smärtar inuti I ditt hjärta av glas Ditt hat mot livet är svartare än sot Men om man ser igenom mörkret in i ögonen på dig Så kan man...

Av Sandra - 1 april 2013 23:41

Om det är nån nu efter lön som har lite extra pengar över och inte vet vad dom ska göra med pengarna så kan jag tänka mig att ställa upp och ta emot en sån här klocka!! Det är även extrapris just nu i butiken!!!   ********KLOCKA*********     ...

Ovido - Quiz & Flashcards