Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

kalasplaner..

Av Sandra - 6 maj 2010 18:30

Inläggen duggar nästan lika tätt här som era kommentarer ;)


Försöker att förbereda här hemma inför fönsterbytet men har ingen ork.. det är så mkt o göra så jag vet inte vart jag ska börja. så det är väl lika bra o strunta i allt..


Har bokat stugan tills jag fyller. Får ju inte plats här hemma så ist tänke jag att man kunde ha kalaset nere i råssnäs. blir fika på eftermiddagen då dom som vill är välkommna och sen får man gärna stanna kvar på kvällen och då tänder vi upp grillen så då får man ta med vad man vill grilla och dricka själv. tänkte att man kunde köra lite kubb o liknande när man ändå är där nere.. jag hade ju tänkt att strunta i kalas men efter lite påtryckningar så får jag väl ha kalas..

 
 
Ingen bild

S

7 maj 2010 16:24

Kul!!!! när ( vet ju vilken dag du fyller, men när du tänker ha kalas) var, hur??? pok

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 maj 2013 21:40

Herr ångest är här på besök. Han vägrar att gå.. Vet inte om det va så smart o dricka vin igår när jag mådde som jag gjorde. Men vi hade en kul kväll! Synd bara att känslorna kommer ikapp en.. Idag far tankarna som en pingpong boll i huvudet..   ...

Av Sandra - 26 maj 2013 18:43

    Jag ser dig skratta men du döljer någonting Bakom dina mörka ögon av plast Ett inlärt leende som smärtar inuti I ditt hjärta av glas Ditt hat mot livet är svartare än sot Men om man ser igenom mörkret in i ögonen på dig Så kan man...

Av Sandra - 1 april 2013 23:41

Om det är nån nu efter lön som har lite extra pengar över och inte vet vad dom ska göra med pengarna så kan jag tänka mig att ställa upp och ta emot en sån här klocka!! Det är även extrapris just nu i butiken!!!   ********KLOCKA*********     ...

Ovido - Quiz & Flashcards