Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sandra - 2 december 2010 21:46

nu börjar jag bli riktigt irriterad. VAR ÄR MINA PENGAR?? dom borde dykt upp i måndags eller i tisdags men inte ett spår har jag sett.. Om det hade varit nåt fel på försäkran, typ felaktigt ifyllt eller nåt så borde jag ju fått hem pappret som förra gången arbetsförmedlingen missade att skriva under..

Jag har som tur är världens finaste sambo, vänner och familj som erbjuder sig att låna ut pengar och det är jag jättetacksam för. På ett eller annat sätt så löser det sig med pengarna men det som stör mig är att det inte är första gången som det krånglar och jag vet inte vart felet ligger. vem ska jag va arg på?? har jag fyllt i fel? har ams skrivit fel? har dom ens skickat pappret? är det på försäkringskassan problemet ligger??

Mailade min handläggare förut för att se om hon kunde se om dom ens har skickat pappret men inget svar fick jag..

Nu ska jag sluta tjata om pengar och problem. F-kassan får ett besök av mig imorgon och förhoppningsvis så reder det ut sig!


Nyss hemkommen från symys med tjejerna! fick inte så mkt gjort men jag har iaf varit lite social.. det är ju huvudsaken.. känns som om hjärnan har gått på semester..

ska krypa ner i sängen och bossa över tvn i sovrummet innan käraste sambon kommer hem och vill titta på sina rymdmonster.



Ovido - Quiz & Flashcards