Alla inlägg den 30 december 2010

Av Sandra - 30 december 2010 14:47

Man får va glad för det lilla. Nåt borde jag ju ha innanför pannbenet eftersom att det värker! Här ser vi saker från den ljusa sidan!!

Snart är det här j*vla året slut och 2011 SKA bli ett kanonår!! Har varit och handlat på maxi tillsammans med martin och mamma och resten av motalas befolkning. glömde listan hemma men fick med allt till morgondagens mat i alla fall. så nu är man flera hundra kronor fattigare :( tur att vi bara låg 5000:- back när räkningarna va betalda..

eftersom att vi fick volvon krockad (självklart är ju den fulltankad) så va vi ju tvugna att tanka saaben. bye bye 700:- till.. 

Har jag glömt o säga att det går bra för oss??


Jag vet att både vänner o familj har menat väl när jag har tyckt synd om oss själva när allt skit har hänt och sagt att vi ska se det från den ljusa sidan. men jag har inte riktigt varit mottaglig för det. man kan vrida o vända saker i det oändliga men det hjälper ju knappast i den situationen vi är i nu. jag vet att allt kommer att ordna sig men jag måste få tycka att livet är piss o skit. jag kan inte stå o se på när grej efter grej går sönder, pengar försvinner och bilen blir krockad och tycka att det är okej för det kunde ha varti värre.. för vrid på det åt andra hållet. det kunde ha varit mkt bättre oxå.. jag önskar att nån bara kunde säga, fan va tråkigt för er!

fick jordens utbrott på potatisen häromkvällen och skrek och tjöt en stund. men sen blev det bättre. nu har jag plats för massa ny energi!

så förlåt att jag har varit på lite tråkigt humör men när jag hela tiden måste hålla inne mina känslor och gå runt med dåligt samvete för att jag inte gör vågen och klappar händerna när saker o ting händer så har jag ingen energi kvar till att vara glad..

Men nu så.. nu skiter jag högaktningsfullt i va ni tycker. livet är inte rättvist men nog fan ska jag kämpa.. så lätt tänker jag inte ge upp! jag har haft mitt breakdown och det va precis vad jag behövde.

Ska fixa med pajerna tills imrgon så nu har jag o göra för ett par timmar framöver.. hoppas på att huvudvärken ger med sig. ska leta reda på lite "dricka" tills imorgon. ska slå på stort o blanda lite drinkar!



Ovido - Quiz & Flashcards