Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sandra - 23 december 2010 21:32

En vacker dag hoppas jag att jag ska känna lite julkänsla igen. Jag har varit jordens julmonster och börjar redan i februari att räkna dagarna till julen.. men nu känns det som det kan kvitta. inte en gnutta julkänsla har jag och redan imorgon är det JULAFTON.. helt sjukt. kan ju bero på allt runtomkring.. för finns det en gud så har jag väl gjort nåt för o reta upp henne.. för bestraffad, ja, det kan man ju säga att jag har blivit..

jag vet att man väljer sitt liv, hur det ska se ut och allt runtomkring. men jag hatar mitt liv. jag hatar hur allting är. det kvittar vad man gör så ska det va mutter och surt och det klagas till höger o vänster. folk verkar tro att man skiter pengar, lögner avlöser varandra och jag vet inte vad jag ska tro, tycka eller tänka..

jag funderade på att isolera mig nästa år. sluta umgås med folk. det löser inga probem men det skapar inte så många heller..

nu ska jag slå in dom sista julklapparna innan jag sätter på nån sliskig julfilm som jag kan somna till.. kanske, kanske, kanske så sker det ett mirakel och imorgon vaknar jag ur denhär mardrömmen..



Ovido - Quiz & Flashcards