Direktlänk till inlägg 4 december 2010

2kg köttbullar..

Av Sandra - 4 december 2010 16:34

Hu har jag hunnit lugna ner mig igen.. jag tog mig ner till f-kassan igår och frågade vart mina pengar var och fick prata med en jättebra tjej. det visade sig att handläggaren i östersund hade godkänt mitt ärende, gjort en utbetalning men aldrig skickat den. så nu ska pengarna vara påväg!

känndes mkt bättre att sätta sig i frisörsstolen hos camilla när man vet att det kommer pengar.. när man sitter hos camilla och hon klipper o fixar så mår man så bra. så nästa år ska jag försöka ta hand om håret lite bättre och besöka henne lite oftare! är jättenöjd med håret! fick bort allt det slitna och nu känns det som att jag har en frisyr som det går o göra lite med!

Blev även en snabbkaffe hos stina efter stan igår. hon va lite sugen på o pyssla så efter att jag hade varit hemma och slängt i mig lite mat och tagit med mig martin så blev det trolldegsbak för hela slanten! Martin och tobbe flyttade garderober istället. dom va inte så sugna på o baka med oss..

lite senare dök även Frida upp o vi tittade på IDOL. han är ju så sjukt bra Jay! hade faktiskt blivit ganska förvånad om han inte hade gått vidare..

Idag har det stekt köttbullar till förbannelse.. nästan 2kg har vi fått ihop. Jag gjorde smeten och martin rullade och sen stekte jag.. teamwork! ska se om han vill spela lite tv spel så vi slipper titta på nåt mc program..  trevlig helg på er!

 
 
Signe

Signe

5 december 2010 10:46

Får man se en bild då! (håret alltså)
Håller oxå på Jay, ända sen första audition..han är underbar! =) Kram

http://mammasigne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 maj 2013 21:40

Herr ångest är här på besök. Han vägrar att gå.. Vet inte om det va så smart o dricka vin igår när jag mådde som jag gjorde. Men vi hade en kul kväll! Synd bara att känslorna kommer ikapp en.. Idag far tankarna som en pingpong boll i huvudet..   ...

Av Sandra - 26 maj 2013 18:43

    Jag ser dig skratta men du döljer någonting Bakom dina mörka ögon av plast Ett inlärt leende som smärtar inuti I ditt hjärta av glas Ditt hat mot livet är svartare än sot Men om man ser igenom mörkret in i ögonen på dig Så kan man...

Av Sandra - 1 april 2013 23:41

Om det är nån nu efter lön som har lite extra pengar över och inte vet vad dom ska göra med pengarna så kan jag tänka mig att ställa upp och ta emot en sån här klocka!! Det är även extrapris just nu i butiken!!!   ********KLOCKA*********     ...

Ovido - Quiz & Flashcards