Direktlänk till inlägg 5 december 2010

WOW!!!

Av Sandra - 5 december 2010 21:58

Är så chockad.. tur att jag sitter ner. Håll i er!!! imorgon kommer målaren och ska titta på väggen och på onsdag kommer den nya tapeten! det tog ju bara ett år..

sitter o fixar lite med önskelistan.. har fått flera förfrågningar om vad jag önskar mig.. det svåraste är att jag önskar mig inget.. eller jo, det skulle va kul med lite nytt smink men det är inte så lätt att köpa. martin och jag ska inte köpa nåt till varandra i år utan vi tittar på mellandagsrean istället.. vi funderade på att köpa oss en kamera. men det blir ju om det börjar att regna pengar helt plötsligt och prognosen ser inte så ljus ut..

annars önskar jag mig nåt roligt smycke, presentkort (gina, Lindex, KappAhl, IKEA osv..)

Måste ju spara pengar till nästa år. Jag fyller 25, älsklingen fyller 30! och så har jag planerat att åka till London.. men det blir inte förren till hösten.




 
 
Signe

Signe

6 december 2010 11:39

jag måste nog säga tvärtom, tycker det har varit väldigt egna personligheter med i idol denna säsong...men iofs har jag aldrig följt finalen förut, kanske är därför..!
spännande, vad vill du glra i london?

http://mammasigne.blogg.se

 
Signe

Signe

6 december 2010 15:17

jo, det kan komma en o annan falsk ton, det är sant...
okej! ja london skulle nog jag med vilja se innan jag dör..trodde de va ngt spec eftersom du just ville åka 2011..!

http://mammasigne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 26 maj 2013 21:40

Herr ångest är här på besök. Han vägrar att gå.. Vet inte om det va så smart o dricka vin igår när jag mådde som jag gjorde. Men vi hade en kul kväll! Synd bara att känslorna kommer ikapp en.. Idag far tankarna som en pingpong boll i huvudet..   ...

Av Sandra - 26 maj 2013 18:43

    Jag ser dig skratta men du döljer någonting Bakom dina mörka ögon av plast Ett inlärt leende som smärtar inuti I ditt hjärta av glas Ditt hat mot livet är svartare än sot Men om man ser igenom mörkret in i ögonen på dig Så kan man...

Av Sandra - 1 april 2013 23:41

Om det är nån nu efter lön som har lite extra pengar över och inte vet vad dom ska göra med pengarna så kan jag tänka mig att ställa upp och ta emot en sån här klocka!! Det är även extrapris just nu i butiken!!!   ********KLOCKA*********     ...

Ovido - Quiz & Flashcards