Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 1 december 2010 16:25

Apdag.. Var är mina pengar?? brukar ju alltid få mina pengar från f-kassan till månadsskiftet men inte nu.. var fan är dom?? Har dom inte kommit in imorgon så får jag väl ringa o bråka med dom och det vill jag inte.. för jag tror inte att problemet ligger hos dom.. tror snarare att det är arbetsförnedringen som knölar IGEN.. skulle ju va bra med pengar eftersom att jag har bokat frisörtid på fredag. har inte klippt mig sen i mars så jag är i STORT behöv av klippning.. Längtar redan efter att få sitta i Camillas stol och låta henne fixa med håret. Kvittar hur deppig man är så mår man alltid bättre efter att ha varit hos henne!

jaja, får väl bli vatten o nudlar resten av året..

Håller tummarna för att min mobil protesterar lite mot kylan och att det va därför den hakade sig förut. skulle svara på ett sms och det gick inte o trycka på nåt.. tillslut fick jag ta ut batteriet och starta om den.. den har börjat bråka lite när man låser upp den att det bara är svart. varken bakgrundsbild eller liknande kommer fram. man blir ju lite handikappad utan telefon..

ska väl fortsätta o hälla i mig vatten.. hoppas allt vad jag kan att det inte är en uvi som är på intåg.. det kan jag gärna klara mig utan..


Glömde ju o berätta om gårdagen. Åkte till stina på morgonen/förmiddagen och vi käkade lite frukost ihop. Vi tittade på bilden på lilla "kjell" och han är så bedårande söt. hjärtat bara smälte när man såg bilden. det va så rätt allting! Är man "moster" så får man skryta om underveket!



Ovido - Quiz & Flashcards